Calitate şi Responsabilitatea Socială a Companiei 2 3
marcador


IDEL, S.L. a avut intotdeauna în vedere importanţa îndeplinirii exigenţelor clientilor noştri pentru a reuşi în proiecte pe care aceştia ni le propun. Angajamentul pe care-l avem referitor la produsele noastre şi respectul faţă de mediul înconjurător se manifestă prin punerea în aplicare, în implementarea activităţilor noastre, a unui Sistem de Management Integrat al Calităţii şi de Mediu, certificate conform normelor UNE-EN ISO 9001: 2000 şi UNE-EN ISO 14001:2004 şi Modelului European de Excelenta EFQM.

 
EFQM 300+
EFQM 300+
9001:2008
9001:2008
14001:2004
14001:2004
 
Angajamentul noastre

MISIUNEA NOASTRĂ: Să-i ajutăm pe clienţii noştri să-şi transforme în realităţi de succes proiectele, schimbând conceptul tradiţional de consultanţă, mizând pe INOVAŢIE, CALITATE, FLEXIBILITATE, APROPIERE, IMPLICARE, MONITORIZARE, ANGAJAMENT şi obţinerea celor mai bune rezultate.

VIZIUNEA NOASTRĂ: Să continuăm a fi una dintre fírmele pionere din sectorul consultanţei, furnizând soluţii integrate administraţei publice, firmelor, entităţilor sociale, ale mediului de afaceri şi celor care se ocupă cu dezvoltarea locală, precum şi cetăţenilor în general, oferind sprijin pe întregul ciclu de dezvoltare al proiectelor.

VALORILE NOASTRE: Înţelegem că funcţia unei întreprinderi inglobează nu doar obţinerea beneficiilor economice, fiind necesară şi integrarea aspectelor etice, de respect faţă de persoane şi teritoriu. Plecând de la acest angajament naşte ideea, de comun acord atât în cadrul echipei de conducere cât şi în cadrul echipei tehnice, de a introduce Responsabilitatea Socială Corporatistă în cadrul structurii noastre, promovând astfel un mediu de muncă mai implicat şi mai motivant.


Descărca pdf Corporate |  Contact |  Site Map |  XHTML | CSS